Asistență și suport IT

Ce înseamnă asistență și suport IT ? Calculatoare care funcționeaza lent, mesaje de eroare, gestionare email, probleme legate de imprimantă, utilizare programe instalate, consultanță pentru următoarea achiziție de hardware sau software, sfaturi privind extinderea sau modificarea rețelei, găzduire website, securitate IT sau alte probleme care pot apare in managementul unei infrastructuri IT sunt posibile situații în care ai nevoie de asistență și suport IT.

Avem un protocol de soluționare a problemelor care începe de îndată ce raportați incidentul telefonic, prin email, WhatsApp sau utilizând formularul de contact. Vom rezolva solicitarea, folosind unul sau mai multe moduri de interacțiune și suport:

Asistență la distanță

Dacă ne dai acordul, printr-o tehnologie adecvată, vom rezolva problema apărută. Descarcă programul de acces la distanță.

Suport prin telefon, WhatsApp sau Skype

Acest serviciu este oferit cu ideea de a reduce timpul de răspuns la orice incident, ori de câte ori putem rezolva problema în acest fel.

Vizită de urgență

În cazul în care posibilitățile de asistență tehnică telefonică sau la distanță nu au condus la rezolvarea problemei.
Mentenanță corectivă

Vizită programată

Vom crea o agendă de vizite pe care le vom folosi pentru a efectua lucrări de mentenanță preventivă a sistemului tău informatic.
Mentenanță preventivă

Transformare digitală

Într-o lume digitală in continuă schimbare și evolutie ajutăm companiile furnizând servicii de instalare, configurare și mentenanță pentru sisteme informatice

Share This