Optimizare SEO
De ce ai nevoie de optimizare SEO ?
Cu miliarde de căutări efectuate zilnic pe motoarele de căutare precum Google, Bing sau Yahoo este esențial ca afacerea ta să fie vizibilă pentru potențialii clienți atunci când caută produse sau servicii. Astfel, SEO (Search Engine Optimization) a devenit un aspect fundamental al marketingului digital.
Avantajele unui website optimizat SEO
Creșterea vizibilității
Apariția în primele rezultate Google sau Bing pentru cuvinte cheie relevante atrage atenția potențialilor clienți.
Trafic calificat
Oamenii care găsesc site-ul tău prin căutări organice sunt mai predispuși să fie interesați de produsele sau serviciile pe care le oferi. Astfel SEO te ajută să atragi trafic calificat către site.
Credibilitate și autoritate
Clasarea în primele poziții pe motoarele de căutare construiește credibilitate și autoritate în ochii utilizatorilor. Site-urile afișate pe primele poziții primesc mai multe click-uri.
Conversii
Un website optimizat SEO nu atrage doar trafic, ci și transformă vizitatorii în clienți. O experiență de utilizare bună și conținutul relevant cresc probabilitatea conversiilor.
Reducere costuri
SEO este o investiție pe termen mediu și lung în marketingul digital. Astfel un site bine optimizat, beneficiază de trafic organic, fără a plăti pentru publicitate.
Măsurare și monitorizare
Folosim software SEO specializat pentru a măsura și monitoriza performanța site-ului. În funcție de datele colectate, modificăm strategia SEO.
Întrebări frecvente
Cât durează ca să obțin rezultate cu SEO?
În general, se estimează că un site web nou sau unul care nu a făcut SEO anterior are nevoie de 3-6 luni pentru a începe să vadă o creștere semnificativă a traficului organic și a poziționării în rezultatele căutării. Nu există un termen exact pentru a obține rezultate cu SEO, deoarece fiecare site web este unic. Durata necesară pentru a obține rezultate cu SEO depinde de mai mulți factori:
-
-
- Nivelul de competiție din domeniul afacerii tale
- Calitatea și cantitatea conținutului de pe site
- Viteza, structura și securitatea site-ului
- Numărul și calitatea link-urilor care conduc spre site-ul tău
- Modificări ale algoritmului motoarelor de căutare sau al comportamentului utilizatorilor
- Bugetul și resursele pe care le aloci pentru SEO
-
Optimizarea SEO si optimizarea site-ului sunt același lucru?
Nu, optimizarea SEO și optimizarea site-ului nu sunt același lucru, deși sunt strâns legate. Optimizarea SEO include atât optimizarea SEO on-site, cât și optimizarea SEO off-site, în timp ce optimizarea site-ului se referă doar la optimizarea SEO on-site. Optimizarea SEO are ca scop nu doar îmbunătățirea poziționării site-ului în rezultatele căutării, ci și creșterea traficului, a autorității și a conversiilor pe site-ul web. Optimizarea site-ului are ca scop îmbunătățirea performanței tehnice și a calității conținutului site-ului web.
Te ajutăm să crești traficul, conversiile și veniturile prin optimizare SEO
Construim și executăm strategia ta SEO.
Articole de pe blog
Campanie SEO – setarea si urmarire obiectivelor
Optimizarea pentru motoarele de căutare (SEO) a devenit o componentă esențială pentru succesul oricărei afaceri în online. Nu este suficient să ai doar un site web și să te aștepți ca vizitatorii să vină de la sine. Trebuie să-ți setezi obiective clare pentru campania...
Indicatori Google Analytics pentru strategia SEO
Care sunt cei mai importanți indicatori care pot fi măsurați cu ajutorul Google Analytics?
Cum te ajută monitorizarea lor în strategia ta de SEO?
Optimizare viteza site WordPress
Cât de rapid este site-ul tău web? Dacă încărcarea durează mai mult de 3 secunde, poți pierde potențiali clienți.
Având în vedere că de multe ai doar câteva secunde pentru a capta efectiv atenția unui vizitator al site-ului tău web, trebuie să te asiguri că acesta nu petrece acest timp așteptând ca acesta să se afișeze efectiv pe ecranul său.