Asistență și suport IT
Ce înseamnă asistență și suport IT ?
Calculatoare care funcționeaza lent, mesaje de eroare, gestionare email, probleme legate de imprimantă, utilizare programe instalate, consultanță pentru următoarea achiziție de hardware sau software, sfaturi privind extinderea sau modificarea rețelei de calculatoare, găzduire website, securitate IT sau alte probleme care pot apare in funcționarea și managementul unei infrastructuri IT, sunt posibile situații în care ai nevoie de asistență și suport IT.
Avem un protocol de soluționare a problemelor care începe de îndată ce raportați incidentul telefonic, prin email, WhatsApp sau utilizând formularul de contact. Vom rezolva solicitarea, folosind unul sau mai multe moduri de interacțiune și suport:
Asistență IT la distanță
Suport IT prin telefon, WhatsApp sau Skype
Această modalitate de suport reduce timpul de răspuns la orice incident. Puteți apela la ea, ori de câte ori putem rezolva problema în acest fel.
Vizită de urgență
În cazul în care posibilitățile de asistență tehnică telefonică sau la distanță nu au condus la rezolvarea problemei. Este un scenariu de lucru în care aplicăm măsuri de mentenanță corectivă.
Vizită programată
Vom stabili, de comun acord, un calendar de vizite pentru operații de mentenanță preventivă a sistemului tău informatic, atunci când ai un abonament de externalizare IT.
Rezolvăm probleme IT
Într-o lume digitală in continuă schimbare și evolutie ajutăm companiile furnizând servicii de instalare, configurare și mentenanță pentru sisteme informatice